om du vill..

Om du vill 
Får du gärna se åt ett annat håll 
Om du vill 
Får du gärna gå 
Om du vill 
Så förneka allt utan förbehåll 
Om du vill 
Kan du leva så 

Om du vill 
Ska jag låtsas att allting är som det ska 
Om du vill 
För ett litet tag
Åh, om du vill 
Ska jag le och säga att allt är bra 
Om nån frågar mig om min dag 

Om du var här... 

Om du sa 
Att du visste allt det jag redan vet 
Om du sa 
Du är allt för mig 
Om du sa 
Att vi möttes mitt i en evighet 
Kunde du ändå säga nej 

Om du var här...
Om du var här... 

Om du står där
Förmögen att lämna vad ödet sänt 
Så kan jag inte göra mer
Men när du går där
Förlägen, och undrar vart lyckan vänt 
Kan det ske
Att du ändå ser? 

Om du var här...
Om du var här... 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0