till cecilia ljungstedt

Ja ville bara berätta att ja älskar dej o att du e världens bästa vän.. even om vi bråkar ibland så vill ja att du ska veta att du finns alltid i mitt hjärta. Finns ingen ja har så roligt me som dej, skrattar så man nästan gråter, haha om du kunde förstå hur mkt du betyder för mej, fast o andra sidan de e omöjligt att förstå! Om du försvann ur mitt liv vet ja inte vad ja skulle göra.. Fy börjar nästan gråta bara av tanken.... Dehär blev inte så långt inlägg eftersom ja e så trött efter allt som hände idag men du ska veta att ja älskar dej mer er något annat du e min alldra bästa vän gmn!

puss!!!!!!

Kommentarer
Postat av: cecci

du är min allra bästavän med

2009-11-18 @ 19:47:01
Postat av: cecci

om du bryr dig om mig så mycket, varför beter du dig som du gör då.. bara uundrar. älskar dig med.

2009-11-18 @ 19:51:38
Postat av: Anonym

vad har ja gjort?, ja berättade för dej som de va de va ju liksom inte mitt fel? ja ville göra dej en tjänst så du inte skulle bli ledsen sen. älskar dej.

2009-11-18 @ 19:55:07
URL: http://piiinklady.blogg.se/
Postat av: cecci

det handlade inte om att du sa det till mig , för det var bra, men att du sen när ja va ledsen ochbehövde bli " tröstad" eller iaf va en bv borde göra så satt du o sa. men jag bryr mig så mycket om henrik, asså vafan det är inte mitt fel att henrik gillar mig och inte dig?.

det va inte schysst.

aja, puss ":

2009-11-18 @ 21:41:53
Postat av: cecci

det handlade inte om att du sa det till mig , för det var bra, men att du sen när ja va ledsen ochbehövde bli " tröstad" eller iaf va en bv borde göra så satt du o sa. men jag bryr mig så mycket om henrik, asså vafan det är inte mitt fel att henrik gillar mig och inte dig?.

det va inte schysst.

aja, puss ":

2009-11-18 @ 21:42:08
Postat av: cecci

det handlade inte om att du sa det till mig , för det var bra, men att du sen när ja va ledsen ochbehövde bli " tröstad" eller iaf va en bv borde göra så satt du o sa. men jag bryr mig så mycket om henrik, asså vafan det är inte mitt fel att henrik gillar mig och inte dig?.

det va inte schysst.

aja, puss ":

2009-11-18 @ 21:42:12
Postat av: Anonym

ja tror du läste de på ett annat sätt en hur ja menad de, puss

2009-11-22 @ 21:01:53
URL: http://piiinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0