tyvärr har du förendrats STORT..

Ser du stjärnan i det blå
Ja den lyser för oss två
Du får mig att förstå
Ditt namn får hjärtat mitt att slå


Ser du stjärnan i det blå
Ja den lyser för oss två
Du får mig att förstå
Ditt namn får hjärtat mitt att slå


Ser du stjärnan i det blå
Ja den lyser för oss två
Du får mig att förstå
Ditt namn får hjärtat mitt att slå


Ser du stjärnan i det blå den lyser för oss två
Vi delade på minnen som du glömmt men ja kommer ihåg
Då det va du och ja
Och nu vet ja vad dom menar med att du är underbar

Du va helt speciell kan du komma tillbax
Ja tro det eller ej men ja saknar våra dar
Och ja hoppas en idag att det finns en liten chans
För det var för dig, som mitt hjärta brann

Kom ihåg dina ögon hur dom lyste upp mitt liv
För mig så var det bara du och ja för all framtid
Det fanns ingenting annat, det var kärlek
Kan inte sluta tänka du var finast i världen

Kan du snälla förstå, hur tror du det känns
Att se ens liv nerskrivet i ett textdokument
Men ja hopaps du vet att ja saknar dig en
Så baby, kan du komma hem igen
Ser du stjärnan i det blå
Ja den lyser för oss två
Du får mig att förstå
Ditt namn får hjärtat mitt att slå

Ser du stjärnan i det blå
Ja den lyser för oss två
Du får mig att förstå

Kommentarer
Postat av: evabergsten'

fan vad jag älskar den låten :O

den fick mig att bli tsms med mitt ex, hehe :)

2009-12-01 @ 18:34:47
URL: http://evabergsten.blogg.se/
Postat av: felicia

aw, va gulligt (:

2009-12-01 @ 19:56:27
URL: http://piiinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0