min måndag

hellu, oj hade fullt upp igår så ja hann inte blogga:( men iaf, min gårdagen, först låååååång skoldag o sedan tog ja bussen ti gurra där va ja en stund me jocke<3 eftersom ja missade hemmesta bussen, o sen när ja skulle ta nästa gick den självklart bara till mölnvik. O bussen efter den skulle tydligen byta chafför i mölnvik men de hade den andra buss chaffören glömt bort såklart så bussen va tvungen o köra upp ti garaget o "hämta" en buss chafför där. När ja va framme vid hemmesta väg skäl så fick ja springa ass långt enda till sången de va 7kt jobbigt o så kom ja 30 min försent ti sången-.- jaja de blev en ca 40 mins lektion iaf eftersom vi gick över me 10 min, hihi jaja sen va de hem o äta o plugga engelska..
Dehär hade ja på mej igår iaf;




puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0