Min måndag

Hellu, dagen började me att kl 08:30 tog ja o alla flikkor i min klass bussen till hamnen vid gurra, för vi skulle typ på ungdoms motagningen.. De va fett booring de berättade ingenting som man inte visste redan innan så sjukt onödigt o gå på dendär grejen då-.- , haha men man fick iaf kondomer(a) jaja senå typ gick vi ti gurra centrum o köpte klubba haha o sen tog vi bussen tb ti skolan då de va f*cking so:( jaja vi missade iaf idrotten o no:n hihi.
Sen hade vi lunch de va typ raggmunk? de va fett äckligt men iaf.. sen va de svenska o sen hade ja franska o fy faaaaaaan säger ja ba för franska, seriöst finns de någonting som e mer tråkit en de?.. tror fan inte de.. efter de stressade ja till sången ute typ hemmesta? o kom typ 10 min försent men de va faktist bussens fel(:. Iaf.. de gick väll typ bra på sången sjöng typ "More then you know" och " Cry me a river" o "de gör ont" o lite annat.. senså hämtade mamma upp mej så handlade vi lite senså hämtade vi upp linnea min lilla syster och hennes kompis cornelia som nu leker som galningar säger bara JA VILL HÄR IFRÅN! de e så jobbigt sen leker de typ att de heter som mej, "felicia" o de e jätte störigt så hör man de skrika "FELICIA!,FELICIA!,FELICIA!". Gah.. jaja imrn skulle ja igentligen träffa älskade Henrik men de blir nog bara ett "hej" för ja måste plugga engleska. mammas jobbarkompis ska typ hjälpa mej me de eftersom ja typ ligger efter o suger på engelska jaja.. de finns ju fler dar i veckan(a) jaja puss puss p.s älskar o saknar min Henrik som fan hoppas han känner desamma för mej(:<33.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0