De har gått några år, några år för mkt?

Jag vill inte påstå att jag tänker på det ofta, men de är klart tankarna kommer upp ibland.
Betyder jag ett skit för dig? Tänker du någonsin på mig? antaligen inte..
Jag kan leva utan dig de vet jag, eftersom jag gjort de väldigt länge.
Men jag förstår inte hur man kan strunta i någon som är halva sej själv.
Jag säger varken att jag vill eller inte vill träffa dig..
Jag skulle aldrig ringa och säga "hej, vill du träffa mig?"
För varför ska ja behöva höra av mig när de är du som är en jävla bög?
Jag vill inte jag jag ska behöva tvinga dig att ringa mig, höra av dig till mig på något sätt.
Jag vill att DU ditt jävla cepe ska höra av dig själv.
Men de kommer du nog aldrig göra eftersom du är så jävla störd och misslyckad !!
Jag hatar dig, men endå vill jag att du ska bry dig på något sätt
Nä jag tänker på dig och när ja skriver detta blir jag illamående
Jag blir illamående på tanken av dig och hur lite du bryr dig, eller rättare sakt du bryr dig inte ett jävla skit.
Ibland vill jag bara att du ska försvinna från jordens yta, och ibland vill jag att du ska dyka upp i min skola
och säga, jag är så ledsen över allt och de åren jag missat med dig.
Men skulle du göra det skulle jag vilja slå dig samtidigt som jag skulle vilja att du höll om mig oh berättade att du älskade mig.
Jag tycker att du är ett äckligt svin som skiter i mig, och igentligen e du inte ens värld att jag skriver detta.
Jag tror inte du kommer läsa det eftersom du nog inte ens vet om att jag har en blogg.
Antagligen kommer någon annan dampa på mig för att jag skriver detta och säga att de är kränkade mot dig.
Vadå kränkande mot dig!?!!! DET DU GÖR DÅ, ÄR DE INTE KRÄNKANDE!?!!!!!!
Jag har faktist oxå känslor och jag vill skriva ut dem här. Och det gör jag om jag vill.
De är ett fritt land och jag skriver vad jag vill, tycker och känner.
Så om de e någon som vill dampa på mig så SKITER JAG I DET.
Jag kommer inte att ta bort detta inlägg, de är mina känslor.
Hade du brytt dig hade du ringt mig och sakt, "Hej gumman!, jag ångrar så de år jag missat"
Du är en vuxen människa och du skiter i ditt eget barn, Jag är halva mamma och halva dig.
Och endå bryr du dig inte.. Jag förstår inte.. Jag förstår inte varför.. Betyder jag så lite för dig att du skiter i att höra av dig till mig bara för att du hatar mamma? Du äcklar mig, när man läser detta kan man tro att de är DU som är snart fyllda 15, så som du beter dig. Jag tänker inte jätte ofta på dig, för du försvinner mer o mer för mig för varje dag som går. Och gör du inget snart så kommer såret i hjärtat aldrig läka.
Jag vill bara skrika ut en massa fula ord jag tycker passar in på dig.
Men jag ska inte skriva dem orden här.
Om någon frågade hur många barn du hade ? Vad skulle du då svara ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0