Denna dag ;P

Vaknade kl 6 tvättade håret,sminkade mig, valde kläder och sen drog jag till rebecka och va där en stund innan skolan och vi fjantade oss som vanligt(?) Iaf först va de skola till kl 3 sen tog jag bussen till gurra och fikade me mamma och sedan tog jag bussen in till slussen och mötte pernilla (adams mamma) :D, sen bar de av till arlanda där vi tog en liten fika medans vi väntade på adam jag var sååååååå nervös eftersom vi inte hade träffats på FEMTON dagar ! åå sen kom han gående där den lilla sötnosen !! blev så sjukt glad, först kändes de lite konstigt men som alltid var han uuuuunderbaaarast ! sen drog vi till donken o åt lite och sedan åkte vi bilen igen. fick en ring och ett armband av adam (jätte fina) åå jag älskar adam såååååå mkt :DDDDDDDDDD <33333333333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0