HAHAHA nån sjukdom kanske????????

*sara och jag går ut i trapphuset*
jag - AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
*sara ser ut som ett frågetecken*
jag - HAHAHAHA oj de va en katt
sara - HAHAHHA
*sara klappar katten och sen kommer de en till katt fast vi tror de e 3 fast de bara e 2 katter*
sara - AAAAAAAA!
*jag - den me gult band heter rulle och den andra heter bulle*
sara och jag - hejdå katterna! puss puss

senare när vi kommer in i trapphuset
jag - AAAAAA! oj HAHAHAHA ofta jag blev rädd igen
*sara o ja gosar med katterna*
jag och sara - hejdå, vi får inte ta med killar in ;) syns imorgon


sara - PAPPA vi har hittat nya vänner, 2 katter som heter rulle o bulle !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0