Vad är kärlek ?

Ja precis, vad är kärlek igentligen? Det är någonting vi alla behöver och vill ha, för tänk dig en värld utan kärlek?
Av kärlek blir man lycklig och känner sej uppskattad,behövd och älskad. Men endå så är de kärleken vi blir mest sårade utav.
Jag säger inte att jag skulle vilja leva i en värld utan kärlek, men jag förstår inte varför något så fint som kärlek ska såra? Menar, Vem har inte blivit sårad av kärleken?

Ordet "jag älskar dig" tycker jag utnyttjas nu för tiden. Vi säger jag älskar dig till vem som helst utan någon som helst betydelse. Vi bara kastar ur oss de som om de vore ett "hej" något..
Älskar är väll endå någon man bara säger till dem man verkligen, älskar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0