CHARLOTTAS BLOMMOR

Jogg,jobb,jobb.. tog bussen med lilla bella (min hund) imorse till gustavsberg.
Har snittat blommor hela dagen, sätt en kille stå å kissa rakt på marken i centrum, pratat med en kund som jag inte fatta ett ord av vad hon babbla om, och så kom niklas walhgren eller hur han stavas in och handlade :p
typ lite små coolt sådär ;)

Imorgon blir de vetrinären med bella, och kolla om hon har cancer... (hon är väldigt gammal:( )...
Och sen ska jag träffa Älskling lite senare, det ska bli kul ! :)


puss nu ska jag fortsätta att jobba, så hörs vi senare ikväll !
För nu ska jag träna many, så jag kan köpa en väska som jag har spanat in, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0