hihi

Var ledig från skolan idag :p så skönt ! åkte in till nacka med becka och veronica köpte ett par ursöta rosa skor på h&m som jag typ ääälskar :p skulle hitta jeans oxå men inga satt någe fint :p sen kom andre , beckas boyfrieeeend och vi köpte en joice och tog bussen ti slussen där jag köpte + kort och sen drog jag hem till min älskliiish :D vi myste och så , sen kolla vi lite teve och vid 7 tog vi en buss till brunn för han hade match dock va ja tvungen o dra hem. hade viljat se matchen men va tvungen o fixa mammas födelsedagstårta o sensa upp i mitt rum eftersom jag ska göra om där. men men pratade lite med hans syrra Carro på facebook och de stod 2-0 till ingarö en så länge så de är ju super !!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0