igår och idag

Igår och idag :p
Igår ar jag först inne i stan och testade en ny sånglärare. vet dock inte riktigt vad jag tyckte och ska testa någon mer mamma hitta på internett där tex carola har gått o tagit sånglektioner :)
Menmen sen käkade jag med familjen på subway och sean drog jag till adam då min mamma tog en fika med perilla (adams mamma) och sedan gick vi på bio och såg nån fim på i haha nått engelskt ord och jag minns ej vad de va den hette :p men men de va nån engelsk film som handla om typ drömmar ? jaja och han som spelar i titanic som jag nu glömt namnet på var med i.
idag gick jag upp i 9 o dusha o jocke locka mitt hår (haha jag typ tvinga xd) men de va onödigt för i detta väder dog lockarna sådär smack ! har precis kommit hem till adam efter hans match. gick dock inte så bra idag men dem va duktiga endå. fick nyss en skrattandes svettig adam över mig men sen tjata jag på han o hoppa i dushen NU :p
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0