Rubrik

Ibland sårar du mig så hårt att jag bara vill gömma mig någonstans ensam och bara höra musiken av ett brustet hjärta. Jag hatar dem tillfällena. Men jag älskar när jag får känna mig älskad utav dig , ingen annnan. Utav dig
Det finns stunder då jag mår som bäst i livet, och dem flesta av de stunderna, är stunder som jag har tillsammans med dig. Jag skulle aldrig ljuga om mina känslor för dig, men ibland ångrar jag hur mycket jag berättat för dig, om hur mycket jag känner för dig. För den dag då det inte ska finnas några känslor mellan oss, kommer både du och jag minnas allt vi sakt. Skillnaden är bara att Då är det bara tomma ord.
Men hur ska jag veta, och hur ska jag tro på att allt du säger till mig är sant?
Är det äkta kärlek? eller bara ett långvarit plågsamt spel?
Jag vill inte spela, jag vill känna någonting äkta. Du brukar få mig att känna den känslan, men så gör du någonting otroligt konstigt, så jag undrar om du vill såra mig med flit.
jag skulle vilja säga dig så mycket, men frågan är vart ifrån ska jag få modet ?
Om du bara visste hur Bra det känns att få krama dig och hålla dina läppar mot mina. Att få känna din tunga i min mun, och dina händer mot min kropp.
Jag skulle aldrig vilja ljuga för dig , eller vilja såra dig.
Jag har bestämmt mig för att försöka att bara le, och se det som är bra.
För tårar gör det inte bättre, och att jag säger vad jag känner jag inte heller någonting bättre.
Jag vill försöka att alltid finnas där för dig, jag vill att de ska va Mig du ringer om du mår dåligt eller helt enkelt bara vill prata med någon.
Jag hoppas att allt du säger till mig är sanning och att du inte vill såra mig med flit.
Jag hoppas att du kan få mig att förbli lycklig utan några svek, eller hårda ord.
För du vet att jag vill älska '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0