snart skola igen

Idag sprang jag till bussen eftersom jag o becka beslutade att vi skulle och shoppa typ en kvart innan min buss gick så de va bara o springa ;p hon gick på bussen jag tog o sen gick maria på som oxå skulle vi stan, kul kul :D vi gick runt lite i stan o becka skulle hämta pengar o sen drog vi till nacka. dock hittade vi inget, eller jag köpte en mascara eftersom min dött :p kallar de det när den är typ slut :p men men vi käkade god sallad och sen tog vi en varsin fruktdrink :D jätte trevligt !
Imorgon blir de grönan med becka,maria o veronica o lite senare kommer min lilla adis (adam)
sen ska jag sleepa hos honom
och sen på torsdag eller fredag ska gabby o jag på bio :D
så dehär blir ett kanonbra slut på veckan !

Bella kom oxå hem idag, från operation. hon vart så glad när hon såg oss (mig,mamma och linnea) och hoppade som en studsboll upp och ner, vilken inte är bra eftersom hon precis är sydd efter dem har tagit bort cancerknölen. Men,men hon va glada att se oss o vi va så glada o se henne ! vår älskade hund som vi haft i 11 och ett halft år;) men men nu blir de några veckor me tratt, något hon inte gillar och kollar med sina söta hundögon som säger ' snälla ta bort tratten ' de känns så elakt att hon ska ha den, men hon får ju inte slicka på såret så styngnen fuckarupp eller blir inflamerat. jaja älskar henne ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0