Till dig, älskade pojkvän <3



Jag tänkte berätta lite om min pojkvän, Adam Hackim Cheklal.

Vi lärde känna varandra i november 2009. Vi vaklade ganska länge mellan att vara på G och att vara vänner. Vi hade alltid sjukt kul ihop, iaf om jag får säga min mening. Jag hade nog som roligast när jag var med honom, för jag kände alltid att jag kunde va mig själv. Jag behövde inte låtsas vara någon annan för att han skulle tycka om mig. Jag kommer ihåg att varje gång han tittade på mig kände jag mig som den vackraste flickan på jorden. Endå vågade jag inte ge honom en chans eftersom jag var rädd att bli sårad. Men den 29/3 2010 utanför studion i brunnsskola bestämde jag mig för att ge honom en chans. Och då förändrades mitt liv, kanske föralltid. Vi har nu vart tillsammans i snart 4 och en halv månad. Vi har både upp och ner gångar men när jag är med honom vill jag krypa tätt intill honom och stanna där föralltid. Har aldrig sagt dehär till honom, men en av det bästa sakerna med adam är att han låter mig ta på han hur mycket jag vill och vart jag vill. Jag får dra fingrarna genom hans hår, dra i hans fingrar, pussa honom över hela ansiktet. Och han tycks aldrig tycka att jag är jobbig. Det kanske låter konstigt men det jag försöker säga är att jag älskar att even om han smsar, spelar spel på sin iphone så får jag alltid ligga på hans bröst och vara honom nära. Jag älskar att ligga på hans bröst och höra hans hjärtslag och höra hur vi andas itakt.. Jag älskar att höra honom säga att han älskar mig.. Det får mig att känna mig så lycklig.
Jag vill bara säga att jag Älskar dig Adam, jag älskar dig verkligen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0