Till dig älskling'

Hej älskling, jag börjar med att säga tack du är mitt ljus över dagen, du är mitt lugn varje natt.
Du är min livsglädje, du är min medecin, du är min och jag är din, du är en stor del av mitt liv.
Du är en ängel, ena halvan av min kropp du är den bästa killen jag någonsin kunnat fått.
Du är den jag alltid önskat att jag har haft, du är min stryka att överleva du ger mig inre kraft.
Du är Adam och jag är bara Flisan, att du skulle få mig på fall va nåt jag inte trodde
Hoppas att du känner som jag , att vara vänner va bra men tillsammans är underbart.
Om du bara är en dröm så låt mig sova då, för jag tror de är de bästa för oss båda 2
Om jag skulle dö är du rosen på min kista skulle hålla den vid liv skulle aldrig låta den vissna.
Du är den bästa jag har, lämna mig inte snälla stanna kvar.
Du finns när jag behöver dig. Älskling kom och lägg dig härintill bredvid mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0