Till dig

Jag älskar han som kittlar mig tills jag knappt får någon luft. Jag älskar han som säger 'min hjärta' istället för mitt. Han som håller om mig medans jag ligger på hans bröst och hör hans hjärtslag. Han som drar sin hand igenom mitt hår o tittar in i mina ögon. Jag älskar dig, varje gång jag tittar på dig tänker jag ' fan vilken snygg kille jag har!' och när jag tänker på dig går det som en varm liten kittlande störm igenom min kropp. Du har sårat mig många gånger, kanske för många gånger och jag har undrat så många gånger ' hur fan du tänker '. För ibland förstår jag verkligen inte det. Men en sak vet jag, att jag älskar dig och jag älskar att ha dig nära mig.
Som jag sa ; Förevigt din, Förevigt min, Förevigt vår. Så länge vi älskar varandra, Jag vet inte om du känner lika starkt för mig. Men jag hoppas det'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0