vetrinär,adam,behandling

Idag har jag vart med älskling <3
och nu har jag gjort värsta ansiktsbehandligen, fixat mina naglar och ska snart springa 30 min o yoga sen blire dushen :p och imorgon ska jag upp tidigt igen för jag ska in till stan och testa en ny sånglärare :D
sen ska ja hem till älskling efter det.

Var ju men Bella till doktorn idag.. och hon har typ fått bröstcancer :(... så hon rönkades och det verkade inte ha spridits sig av vad dom kunde se, men man kunde endå inte va helt säker..
men, men inget snack om saken. bella är en del av familjen, så de va inte ens en tvekan om att hon ska opereras even fast hon är gammal. men om hon gör det och de inte har spridits sig så kommer hon leva längre en vad hon skulle om vi skulle låtit henne "ha kvar" cancern.. bella är dock rätt gammal , 12 år och det är många hundar speciellt tikar som får de runt den åldern. men aa, jag håller mina tummar för att det går bra på tisdag då hon ska opereras. just nu springer hon runt nyklipps och nydushad och lycklig !

och så håller jag tummiiisarna på att de går kanon bra på adams match idag ! :)

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0