Who mathers today, is that you love me and i love you !

Idag gick jag upp halv 9 och kolla lite teve, dushade och så fixade mig sedan körde jocke mig till gurra där jag tog en buss till slussen och sedan vidare hem till adam där vi käkade pankakor, och han gjorde en super fin pankaka till mig :D sen drog vi till hans match o dem va jätte duktiga och jag stod imot min 'rädsla' och skrek KOM IGEN ADAM ! haha :p men men sen åkte vi hem till adam och mös och så och sedan kolla vi lite teve sen vid halv 7 gick jag ner mot tunellbanan o snacka tele med gabby enda tills jag kom hem (1 timme och 16 min) hihih trevlans, trevlans :D
Känner mig jätte glad och på as bra humör ! hoppas de håller i sig oxå :D
och som sakt 5 underbara månader med mitt hjärta idag ! grattis till oss :D :D :D

 Adams fiiina pankaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0