Lucia

Lucia firande idag ganska kul faktiskt, becka,jag o maria lurade några i våran klass att det var veronica som skulle vara lucia och det roligaste med det (förutom att dem gick på det) var att lucian sen visade sig typ liak veronica, halvkort mörkbrunt tjock hår hehe :-p
Jaja vi pysslade hela dagen och fick gröt till lunch med klumpar i fett gott, eller nää
La typ ner hela min själ i att göra fina julkort (A)
Gjorde fula vidios med veronica efter skolan och maria filma, haha vi är så roliga :-p
Åkte efter skolan till nacka där jag mötte upp gabby o vi kollade i affärer och så,hittade inga julklappar så får väl dra dit en annan dag. men hittade ett hellokitty läpäsyl och en liten chokladbit där det stod 'du är bäst' på eftersom jag inte kom på hennes lucis sjungande på dagis, och hon älskar hello kitty och läppsyl
jaja nog om det
Lite senare kom adam, länge sen vi sågs så det var jättemysigt
Drog hem mötte upp jocke, handlade mat och sen åkte hem o kollade teve och käkade och sen somnade jag framför teven nån timme:-P
har precis duschat och ska väl sova snart :-)
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0