Min dag hehehehe

Gick upp 6 o duschade, segade efter de så fick skynda mig till tunnelbanan som inte ville komma så jag missade bussen jag skulle med.
Hoppade på en 474 o gick av vid värmdömarknad men tydligen var bussen jag skulle åkt med försenad så jag kunde hoppa på den och komma i tid :-D
Kollade någon nobell sak på morgonen och sen jobbade jag på som satan, vi hade äcklig lunch så jag käkade en macka o var hungrig sen :-(
Hade matteprov därefter jag tror det gick bra, men jag vågar inte säga nåt för jag är dålig på matte.
Efter de gjorde jag klart de sista så nu har jag bara en so fördjupning kvar !! :-D
Sjöng för musikläraren efter skolan och han sa att jag har Mvg i sång och att jag har en va de bättre rösterna i skolan, vilket gjorde mig väldigt glad att höra.
Dock blev det inget Mvg även fast han hade lovat mig det, hur han nu kunde göra det.
Bara för jag inte varit så aktiv på lektionerna och inte fick så bra på provet om typ mozart.
Är väldigt besviken :-(
Han ville ge mig Mvg men han sa att han inte kunde pga de och han tyckte det var synd.
Jag måste sjunga för hela skolan på sommaravslutningen för att få mitt Mvg.
Hjälp !

Handlade godis på vi med Veronica och sen var tydligen mamma där så jag handlade klart med henne o Linnea och drog hem med dem. jag var så snäll o lagade maten hemma, frivilligt. Jag typ ville de :-P

Imorgon ska jag leda hästar på ponnyridning i gustavsbergscentrum i kylan. Jag måste ha täckbyxor o min gamla fula jacka. Rädda mig. Jag vill verkligen inte. Gråter nästan.

Jaja alla får ha en bra kväll nu blir det idol finalen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0