Till dem ja älskar



Mamma - Du finns alltid där för mej, de har du alltid gjort enda sen dagen då ja kom till världen så har du alltid velat mej mitt bästa och har stöttat mej igenom allt. Ja kanske inte alltid visar de men du ska veta att ja älskar dej! Du e den bästa mamman man kan ha. Ja vet att ja kan va skit otrevlig mot dej och bete mej illa och säga dumma saker, men du ska veta att ja aldrig menar de. Ja vill verkligen att du ska veta att ja älskar dej och att ja vill stötta dej igenom allt så som du stöttar mej. Ja älskar dej mamma och kommer alltid göra de. Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta!

Jocke - Ja har kännt dej sen ja va 2 år. I mina ögon har du alltid vart "pappa" eftersom min pappa aldrig funnits där för mej. Du har gett mej tryghet och kärlek igenom mitt liv. De var ett tag då du och mamma inte var tsm längre sen dendär dagen när mamma o ja var på stranden nära där du bodde, så kom du där gående från din båt, ja minns hur ja skrek JOCKE!! och sprang till dej. Ja har alltid önskat att bosse ska ändra på sej och bli den pappa ja förtjänar en pappa som älskar mej, finns där för mej, stöttar mej och får mej att känna att ja duger till något. Men när ja sen tänkte om så har ja redan den pappan. Och de är du, bosse skulle aldrig/kommer aldrig att bli den pappan. Men att du finns här för mej ger mej den styrka ja behöver. Du skulle aldrig skita i o höra av dej ti mej på typ 3 år, du skulle aldrig tvinga mej göra något ja inte vill du skulle aldrig pressa mej eller håna mej. Even om ja inte kallar dej för pappa så ska du veta att ja älskar dej och att de är du inte bosse som känns som min pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0