14 dagar kvar

Åkte ut med båten till en ö och solade idag, och imorgon ska jag träffa gabby = kul kul

Är på tråkit humör vet inte riktigt varför men men :)

Kollade precis på titanic, fyfan va hemsk men jävligt bra gjord film undrar hur dem fått till allt me vattnet o så, så jävla bra.. blir dock alltid lite hängig efter jag sätt den, men har iaf slutat gråta till den eller jag kan hålla mina tårar inne, liksom blinka bort dem iaf ;)

Men tänk alla människor som dog.. när båtarna åkte tillbaka va det liksom bara 6 st överlevande... och det var ju nån mer båt som det hände med för ett tag sen.. det är så hemskt.. tänk alla oskyldiga små barn !
nej fyfan, tack gud att dedär aldrig hänt mig och jag hoppas inte de händer varken mig eller någon annan !



så himla vacker bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0