Där seru cissi jag sprang faktiskt idag !

Igår åkte jag in till stan för o möta cissi men fick dock vänta en timma på henne eftersom hon skulle ta sej från sitt landställe ;p jaja på kvällen så drog vi till blanca o kollade en skräckfilm som jag ej minns namnet på men den va balanserad på en verklighets sak och var typ en nyare veriation utav motorsågsmasakern ? haha jaja och så såg vi its complicated och den va jätte dålig faktist hade förväntat mig något helt annat men den va bara utdragen o långtråkig och den slutade inte som man trodde. jaja vi hade trevligt o snackade tills typ 3 på natten.
och idag åt cissi o ja lunch på subway och sen tog ja buss hem och de va så sjukt varmt. spelade kroket med mamma,jocke linnea och linneas kompis cornelia, kul kul jaja sen solade ja lite och så åkte vi o handlade o sen käka vi middag och en stund efter de tog jag med migg min hund bella och gick ut o sprang en halv timme , duktig ;) haha nä men känner att nu måste jag börja springa varannan dag. och göra situps. jag tycker inte att jag är fet men jag vill ha lite finare mage och så, sen är det ju bra att röra på sej :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0