Fett,fett,fett

Typ alla speciellt tjejer säger att vi är tjocka när våran mage har ett litet väck när vi sitter ner.
Jag säger inte att man inte får klaga på det, för jag gör själv det.
Men det är en sak jag funderat över, om vi kallar det för att vara tjock/fet/ överviktigt..

vad kallar vi då detta?



Seriöst, vi sitter och klagar över ett litet väck och tycker inte att vi kan gå ner till stranden..
Haha.. vart håller männskligheten på att ta vägen ? Alla, nästan alla har ett litet väck när vi sitter ned.
Varför är vi så fixerade av att se ut som ett sklett med lite skinn på? Med stora bröst? och långt fint hår?
Då är det ju bara fejk, bantar vi ner oss själva så det inte finns något kvar. hur ska vi då kunna ha NATURLIGT större bröst ? bantar vi ner kroppen blir ju dom oxå mindre. Jag tycker vi alla börde ta tag i oss själva och va stolta över att vi inte ser ut som vandrande benrangel ! och vill man få bort lite extra fett så får vi ju ta och röra på oss? inte sluta äta, för då när vi börjar äta igen tar kroppen upp allt för den inte tror den ska få mat på länge. och det är DÅ du blir fet.




Seriöst, är det någon som tycker att hon är fet? jag fick upp henne när jag sökte på "feta modeller"
Haha.. det är ju patetiskt !


Kommentarer
Postat av: happy <3

WHA! O.o hon är ju normal "tjock" lr smal eller va man ska säga... hon har mycke finare kropp en alla anorexia pinnar som kallas för modeller!

2010-07-29 @ 11:10:50
URL: http://marsmanniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0