GrÖnAn !!!!

Igår var jag på grönan men gabby,puff och cissi det var super trevligt och dem fick mig att gå in i spökhuset och jag typ dog ! första halvan fick cissi dra mig igenom och sen kom de 2 stycken läskiga saker som jaga oss och så ramlade jag xd haha sen när vi kom ut på balkongen så stod "spöket" kvar i dörren och vägrade gå iväg sen fick gabby dra mig inn genom andra dörren för jag vågade inte gå in HAHA , så fortsatte vi gå å skrika sen va de typ en sak som hoppa fram i en glassruta o cissi ba pluffs så satt hon på golvet, såg så jävla kul ut HAHAHAHA men men jag typ dog och har nog typ dödat både cissi och gabbys arm xD jaja är stolt att jag gick (skrek o sprang) spökhuset iaf haha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0