igår och idag

Gick upp kl 8a för att hinna dusha och så eftersom adam hade bett mig komma tidigt. han skulle möta mig vid mariatorget. men ingen var där. och han svarde inte på sin telefon så jag väntade i 50 minuter. men han kom tillslut och bad så mycket om ursäkt för att han inte hade vaknat till alarmet. vi drog hem till han en stund sen drog vi till skanstull och kollade i affärer, eftersom adam skulle köpa short, shampoo och växla in pengar till danska pengar. efter de käkade vi på donken och sedan drog vi hem till han och mös. efter de gick vi o såg Eclipse, jag hatar twilight men jag måste säga att dehär va den bästa filmen utav dem :), sen började det spöregna och adam skulle på middag hos sin mammas brorsa så vi båda sprang åt varsit håll i regnet, haha

idag har jag bara drogat min sex and the city box. är bara trött och vill bvara för mig själv.
adam är i danmark o ska vara där i 5 dagar, jag hoppas han får det skit kul o att de går bra på matcherna ! :)

" Är kärleken en farlig drog, som får oss att glöma bort oss själva och bara tänka på den andra?, eller håller den oss vid liv? "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0