KOLMÅRDEN

Igår lite innan lunch tog vi bilen till typ norrköping? och jocke hade fixat hotel och så men de va typ jätte skabbigt så vi bytte till grand hotel men men innan de så efter den långa bil färden shoppade jag lite, 2 klänningar en från h & m som jag inte är säker på fall jag vill lämna tillbaka den, och en från vero moda (; och så köpte jag en hårfärg (blond) och en röd bh :) och ett skärp, yeeasyeeas, sen gick vi upp på hotelrummet o fixade oss och sen gick vi ner på hotelets resturange och åt en jätte mycig middag och linnea och jag drack nån asss god jordgubbsdrink ! jaja efter de va de väll typ upp o sova för att sen bli väkt kl SEX då vi drog oss till havl 7 eftersom jag fan inte kunnat sova på dendär bäddsoffan som va assss hård, aja hoppade in i dushen o så och fixade mig och packade ihop och sedan va de ner på hoteltsfrukost (; mysigt,mysigt senså tog vi bilen till kolmården, och åkte nån linbana och lite så, sen började det spöregna så mitt hår är typ lite lockit, fast vi köpte regnrockar. jaja vi käkade lite mat och sen fortsatte vi o gå runt i parken. sen åkte linnea och jag nån berochdalbana och linnea som va sååå sugen på att åka typ såg ut som hon skulle dö när den väl börjar rulla haha men endå ville hon åka igen (; vi missade dock delfinshowen eftersom vi åkte en gång till o ej hade koll på klockan. men men sen gick vi upp o kolla på apor hahaha dom va typ asss roliga o typ nån fick adhd seriöst o rullade ner för nånsak o skrek, och så lekte dem me nån lijan hihi så söta men men bilder på de lägger jag ut någon annan dag :) sen på slutet av dagen kunde man åka på safari i sin bil och se giraffer,lejon,björnar,vargar,antiloper o massa mera. och juste JAG RED KAMEL ! de va jätte mysigt, dock en jätte kort runda men endå (;






puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0