kurre

Hade en underbar födelsedag och lite senare på dagen ringde adam mig från frankrike där han mellanlanda och sa grattis :D blev så glad att höra hans röst att jag typ hoppa runt på gräsmattan när vi lagt på :p sen gick jag in o fixade mig och sedan bar de av hem till adam där jag mötte upp pernilla adams mamma och så åkte vi in till arlanda :p så köpte vi något o dricka och stod o väntade på adam o de tog typ assss långt tid o jag var super nervös ! men sen kom han äntligen o vi omfamnade varanndra de va så underbart! sen hela bil resan hem retade, kittlade vi varann o pussades ofc ;) ;) det känna så underbart att han är hemma ! älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar honom !! ikväll ville adam att jag skulle äta middag ihop med dem så jag drar väll in till stan lite senare idag :p nu ska jag bara slappa sen ut o springa o sen dusha o fixa iårdning mig. kanske ska titta på alla sex and the city avsnitten jag fick ;) inte alla för de lär jag inte hinna men men :p
Ville bara säga att jag det var sjukt länge seda jag kände mig såHÄÄÄÄÄÄÄR lycklig !


+ att adam va inte så jätte brun ;) even fast de hade vart 48 GRADER


Kommentarer
Postat av: becccaaaa

hihi men flisan det är ju trotts allt inte värmen man blir brun av ;) det är ju solen :D <3

2010-07-24 @ 19:37:12
URL: http://blondabeccuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0