Lista

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött
Brukar du berätta vad du tänker på: Haha, adam brukar alltid fråga det :p
Favoritgodis: Inte så förtjust i godis faktiskt
Är det nåt du absolut inte äter: Blodpudding, lök, falukorv (farligkorv som jag kallar den)
Kläder just nu: t-shirt o mjukisar
Är det lätt att vara glad när man är olycklig: Beror ju på vad man har för folk runt omkring sig
Musik just nu: Allt möjligt
Vad sa du senast: mm :p
Sommarplaner: Vene
Är du lycklig: Lättare att svara på när adam kommer hem
Senaste smset du fick: hemligt
Senaste sms du skickade: men gumman, vad har hänt ? :O <3
Saft eller alkohol: Saft
Mig själv med tre ord: Blond,omtänksam, kort
Hur många kuddar sover du med: 4 men sover inte me alla :p
Favoritväder: Sol, regn eller snö
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Adam, mobil , mat xd
Spelar du nåt instrument: Har spelat piano
Morgon- eller nattmänniska: Både och med inte alltid 
Sparare eller slösare: Slösare fast de beror på
Bästa film: Avatar HAHA
Tror på liv på andra planeter: Brukar inte tänka på de
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej 
Har du några homosexuella vänner: Helt ärligt, jag vet inte?
Tror du på mirakel: Varför inte?
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, kärlek är starkt
Ser du på kärleken som ett misstag: nej, inte ett misstag
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två 
Bio eller promenad: Beror på
Är du kittlig: haha.... aa ;p
Har du någon piercing: 3 i öronen 
Har du någon tatuering: Nepp
Snarkar du? nää
Stjärntecken? Kräfta
Är du som ditt stjärntecken beskriver: ibland, ibland inte
Rädd för insekter? Ja !
Största svaghet: Svårt att säga ifrån till vissa personer när jag behandlas illa, och ibland kan jag inte låta bli att öppna käften när det känns fel
Vad gör du när ingen ser: Inget anorlunda mot NÄR folk ser
Det här är jag bra på: Ge kärlek
Bästa bok? Gillar inte att läsa
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Något coolt, trolla
Vad vill du jobba som? Någon inom musiken
Vilka hårfärger har du haft: Allt från orange - till svart lila dock va både dem missfärger haha
Chips, morötter eller godis? Chips :p
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Nej
Stökigt eller välstädat? Mamma tycker de e stökigt, inte jag :P
Gungar du på stolen? Händer ibland när jag är utråkad
Skulle du någonsin hoppa bungy-jump? aa, gillar att testa sånt skit
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger
Är du rädd för blod? japps
Saltar du på maten? Oftast inte
Gillar du att sjunga? Ja
Anser du att du är stark? ja, fast jag är inte de :p
Brukar du sola? nja har svårt att slappna av när jag solar eftersom de e så varmt, not my thing :p
Vad gör du om du får hicka? Hickar ?
Kaffe, te eller inget? Te eller inget
Har du en besatthet? mja



Jag har insett att min senaste kyss... Var med någon jag verkligen tycker om
Jag lyssnar på... musik
Jag pratar... massor
Jag tycker om... Att må bra
Min bästa vän är... har ingen "bästavän" :p, men de flästa av mina vänner är väll lite halv galna
Min första riktiga kyss var... Något speciellt
Jag längtar till... Min födelsedag om 4 dagar då adam oxå kommer hem
Jag hatar... väntan...
Jag gillar min... familj, vänner och pojkvän
Jag kommer alltid att... vara knäpp
Jag är hemligt förälskad i... Avatar
Sist jag grät var... Brukar inte gråta nu för tiden, så jag minns inte :p
När jag är glad så... ler jag mycket och jag känner mig helt lycklig o varm inuti mig
När jag vaknar på morgonen så... försöker jag somna om eller hoppar upp direkt
Just nu tänker jag på... att jag kanske borde be linnea väcka cissi
Idag har jag... tänkt mycket
Inatt ska jag... kolla skärckfilm eller någe
Imorgon kommer jag... Sola o bada kanske
Jag vill verkligen... att adam ska komma hem !

Kommentarer
Postat av: Lollo

"Hur många kuddar sover du med?"

- 4, men sover inte med alla ;P



hahahha du är gullig du! :D

2010-07-28 @ 18:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0