Önskelista

Eftersom jag fyller år om en vecka så tänka jag skriva en önskelista här eftersom mina kära föreldrar och mormor o morfar läser min blogg och så, så kan dem läsa vad jag önskar här istället ;p smart va ?


En sportBh i rosa, eftersom jag börjar springa



Dkny parfym

 Lösögonfransar

      Kroppskräm med doft av blommor eller hallon

 En box me alla sex and the city avsnitt inklusive den första sex and the city filmen


 Love, love, love älskar denna film, AVATAR in my <3

Sen önskar jag mig presentkort på dessa affäret

* Zara

* Kicks
 
* Make up store

* Vero Moda

* VILA

* Någon skobutik spelar inte så stor roll vilken, haha

Sen önskar jag mig någon fin klänning som inte är så jävla lång xd men de är nog lite svårt att köpa kläder till en tonnåring (; right ?



Det är de jag kommer på, är faktiskt chockad att jag ens kom på någon brukar bara komma på typ pengar ? så de är första gången på typ 2 år jag liksom önskar mig någon särskilt :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0