Svarar lite, har inget o göra men fortsätt fråga :)




Anonym : Hur många barn vill du få?

Vad är det roligaste du vet ?

Svar : Hm.. 2 tror jag helst en pojke och en flicka. Men det är ju inget man kan bestämma:p Och det roligaste jag vet är nog att vara med kompisar och/eller adam , shoppa och sjunga ! :)

Happy <3 : 

1.naturlig hårfärg?
2.hur gammal e adam?

3.favorit godis?
4.favorit mat?
5.favorit film?

okej snabbfrågor
stan/landet
blå/rosa
modig/feg
film/bio
smågodis/choklad

de va nog allt :D<33

Svar ; 1. Jag vet inte riktigt har färgat håret från nästan svart till blond och började färga det i 5an men
det är väll typ mörkblont:p
2. Adam är 17 :)
3. Jag gillar inte godis :p
4. Hm... sushi :D
5. Avatar, har dock bara sätt den en gång men jag typ levde mig in i den och ville bli en avatar, hahaha :p
Men annars så avgudar jag sex and the city dåde serierna och filmerna :)

Snabba ;
det blir nog.... stan
rosa
modig, men bara för man är det betyder det inte att man ska göra allt man vågar :p
choklad

Postat av: anonym

Hur gammal är du?
Vad vill du bli när du blir stor?
Från vilket land kommer adam?

1. Jag är 15
2. Jag vill jobba med något inom musiken :)
3. Adam är född i sverige men flyttade med sin pappa till algeriet när han var liten, och fyttade tillbaka till sverige för ca 1 år sen :)

Postat av: anonym

hur många gånger har du haft sex?

Svar ; det är ingenting jag räknar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0