Lite om mig......

Tänkte att jag kunde berätta lite om mig själv ; Jag är nog en rätt glad tjej och har svårt att leva i nuet. Jag längtar typ alltid efter något nytt kul som ska hända :p utom när jag är med adam typ, då vill jag helst att tiden bara ska stanna.. Jag tänker mycket på livet, och är ganska vuxen i mitt tänkande. Men kan självklart vara sjukt omogen oxå :), Det bästa jag vet är att musik och att sjunga. Det är så jag typ känner "lugnet" i mig själv. När jag är arg,glad,sur,ledsen måste jag alltid sjunga för det får mig att må bättre.
Jag har älskat musik hela mitt liv och började gå på sångsak nät jag var bara några månader.
Och jag var väldigt tidig med att utväckla mina vokal ljud när jag var lite. I E A Å O :P haha xd
Men, men nog om de jag bor hos min mamma på ingarö med min 5 åriga halv lilla syster Linnea och min låtsas pappa Joakim (jocke). Min pappa bor i ulriksdal med sin fru Mia och min andra halv lilla syster Amanda på 4 och ett halft. Jag och min familj har oxå en svart pudel som heter Bella och 2 hästar som heter Pepsi och Amorina. Och en katt vid namn Pelle och en kanin som heter Lille skutt. Haha typ många djur , förut hade vi får oxå:p jag är själv inte dirket någon djur människa, skulle nog helre leva i stan utan djur en på landet med :P
Jag ääälksar att shoppa men är typ gansla kräsen och är rätt bra på att köpa något i köp behov som jag sen typ aldrig använder :p.. Jag har sjukt konstig humor, och omkring vissa vänner så kan jag va allmänt störd x)
Jag är sjukt rädd för sniglar och insekter och ormar oxå. Och en gång när jag råkade kliva på en snigel började jag gråta och hyperventilera :p vet inte varför kan inte hjälpa det :). Men min största rädsla är nog att bli lämnad alldeläs ensam och att ingen ska älska en. När jag var liten så avgudade jag Amy Diamond, något jag inte gör längre:p Jag säger inte att hon är dålig eller så, lyssnar bara inte på henne längre :)
Men jag gillar typ all musik mer eller mindre. Eller jag klarar iaf typ av att lyssna på allt tillomed dansband, fast det är ju dock inte nån favorit precis xd. Jag älskar oxå sushi, och saker med jordgubbs eller hallon smak :p haha.
Och har typ färgat mitt hår hur många gånger som helst :P
Ehm... vet inte riktigt vad jag ska skriva... :P dehär inlägget böev typ udda men det är coolt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0