3rtkyhjm

Ja, köpte en grej till adam i ringen, kan dock inte skriva vad här, eftersom han antagligen läser de eftersom han läser min blogg , men ni får veta vad jag köpte om några dagar. tog sedan tunnelbanan till slussen och sedan 474 till värmdö marknad (coopen). tänk att jag är så berömd att när jag gick in i coop forum så öpnnades dörrarna av sej själv :), jaja handlade lite mat med jocke och linnea och sedan när vi kom hem har linnea och jag gosa lite med linneas kanin.
nu har jag ju sovit borta 2 nätter, ibland måste man bara komma bort från familjen, lite space sådär :) känns mycket skönare och komma hem då. haha förlåt mamma,jocke och linnea, jag älskar er men ibland måste jag bara komma ifrån er, haha va elak jag låter men jag tror nog alla tonnåringar känner så :)







haha min lilla syster linnes, så jävla cool hahahaha hon lär sej av syster sin ;) ;) ;) ;) ;) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0