DENNA VECKA; :D

Vill ju inte påstå att jag känner mig het och fräsh (stavning?) just nu. men men nu är det bestämmt såhär;

Imorgon ska jag köpa avslutningsklänning me cissi <33

tisdag tror jag att adam och jag skulle göra något sen kanske ut o springa elle promenera med kalle och bli av med FETT.

onsdag vet jag inte;P

torsdag avslutning, har tvingat min låtsas pappa jocke att locka mitt hår typ kl 5 på morronen, haha xD
tur för han om det blir snyggt ;);););););)

fredag ska adam och jag till min pappa i ulriksdal och hälsa på min älskade lilla syster amanda som de va flera flera månader sedan jag träffa *SAKNAR STORT*

helgen skulle sara o jag försöka göra vår sminksaks sak haha typ nått korv vi har på en sminkning sen får man välja massa smink för beloppen typ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0