dkfvijinyhog

Först vaknade jag och dushade och fixade iårdning mig och sedan drog mamma och jag och käkade sushi :)
efter de drog jag till gurra och slog in adams present sedan drog jag till slussen och väntade på adam.
när adam kom dit öppna han paketet och de va en tröja och ett halsband men ett F och jag har ett A :D
sen gick vi på bio och såg komissarie späck den va faktiskt skit rolig, rekemonderar verkligen !, haha sen drog vi hem till adam och där låg vi bara och mös och adam typ kittlade mig så jag typ dog av ass garv, och så drog jag i hans ansikte och gjorde roliga grimarser med hans ansiktet och han låg o spela på sin iphone, och fick daaaaaamp
sedan drog jag adam, pernilla och linda på resturange, jätte trevligt och god mat ! sedan skulle jag säga hejdå till adam för han drar kl 4 inatt till algeriet i en månad ju.. så jag stod och grät på gatan jätte pinsamt:p..

kommer sakna honom såhääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
äääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
äääääääääääääääääääääääääääär mycket och mer :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0