FJNHTFJPO K,LMHGHYJUKIP

Halloj, vaknade 12 och kolla klart på tonnårsliv med sara sen käkade vi frukost och nu har jag precis dushat och sara är i dushen nu :) ska ner till "ringen" och kolla present till adam, vet har sakt de i flera dagar nu. men jag vet vad jag ska köpa men jag hittar de INGENSTANS börjar fan få brottom han drar ju ti äckliga algeriet på tisdag (nej det är inte äckligt är bara är för att han ska vara borta i en MÅNAD).. menmen, igår köpte jag som sakt ett figursytt "linne" typ och en tajt klänning aja....... korv korv korv korv korv korv korv. jag saknar adam men ska typ träffa honom på lördag. kul kul :)


 ASSSSSSS LÄNGE SEN, DÅ VI INTE VAR TILLSAMMANS :),

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0