i want to bli frisk xd...

Igår när jag kom en somnade jag på sidan av sängen som ne liten korv så kom mamma in och försökte väcka mig o sa att jag borde lägga mig lite bättre så jag inte fick ont eftersom jag låg som en hund i fotändan där jag somnat med adams jacka som jag lånade xd så jag gick upp o dushade av mig lite snabbt och somnade sedan  men blev väckt av älskling som ringde men min tele cepe och man hörde ingenting i den så de blev inget snack me honom igår :(, men men hade feber så somnade typ på en gågn igen. och idag blev de ingen skola hade feber imorse jaja nu försöker jag tillfriskna ska in till stan o köpa en klänning. ska nog köpa den vita jag visa igår på en bild på mig men den typ tröck ihop tuttarna så de ser ut som man e platt?? visst jag vill ha mindre men de ser ju konstigt ut att komma me tuttar ena dan o sen ba har man typ inga HAHA jaja fick reda på igår att den 22 juni ska adam hem till algeriet o hälsa på din familj i EN MÅNAD !! :( :( :( :( (assss ledsen..) jaja hoppas han får de underbart iaf.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0