Inge liv, kallas det

 
KÄRLEK:

Är du kär just nu? - Yeaaaah 
Vem är du kär i ? -
världens finaste
Har du dumpat någon? - Yes
Har någon dumpat dig? - Det med
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Hahaha, klart man har, fast inte satt någon blivit sårad :)
Vem kysste du senast? - adis, ådris HAHA (adam)
Vem kramade du senast? - veronica
Är det okej att din tjej/kille hånglar med en annan kille/tjej? -
nej !?


SKOLA:

Är du duktig i skolan - helt ok
Har du bra betyg? - Bättre än vad jag förtjänar, men sämre än vad jag vill ha, haha nädå men får bättras på till 9an
Har du fått göra om ett prov någongång? -
ja
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - om vg är bra ?
Sköter du dig i skolan? - jadå
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - ja ?
Haft mobilen på lektionstid? - Alltid
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - inte skäll


FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? - 4 + adam ;)
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - nej, bor hos mamma
Trivs hemma? -  
Ibland
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - nej, men när jag inte pallar me dem brukar jag dra in till stan o sova där några nätter.. :)
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - nej, är sneeel
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - Hahaha ja :P
Du älskar din familj oavsett vad som händer? -
Det vet jag ju inte?


VÄNNER:

Du har vänner?
- Absolut
Som du brukar vara med? - nej, skulle aldrig falla mig in. men vafan de är väll klart ?
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - ja, fast alla är söta på sitt sätt :) 
Är det okej att ha tjej/kill-kompisar? -
Ja
Har du pussat någon av dina kompisar? - Jepp
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? -
Varför inte? GO 4 IT!!!
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - ne


FJORTIS:

Du sminkar dig varje dag? - använder bara mascara och läppglans, haha gillar inte smink
Putar med läpparna på kort? - Hahaha nä inte längre
Tar kort på dina bröst? - Ouf, varje dag fan
Använder idomin på läpparna? - om det behövs
Super dig packad varje helg? - men snälla
Du plattar håret och gör en typ fjortisfrisyr - varje dag, hela veckan
Ditt hår är knallblont? - mm verkligen :)
Har druckit alkohol? - Tar en morgon sup varje dag, dricker inget annat
Vad var det för sorts alkohol? -  IMPORT VODKA SÅKLART!
Brukar du dricka alkohol? - Jaaa? Varje morgon? hallå ?
Har du druckit öl? - Dricker öl till kvällsmackan såklart
Tycker du om öl? - bästa drickan fan, skulle aldrig falla mig in att dricka nått annat :) :) :)


KRIMINELLT:

Vill du bli kriminell? -
Min största dröm...
Vad är inte okej med att vara kriminell? - Inget, det är därför de är så busigt!
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - Har flera bilar utanför.. Många gånger jag inte orkat gå
Har du suttit i fängelset? - Kom ut igår...


MSN:

Motto? -
va ?
Vem är snyggast på din kontakt lista? - adam, ofc ! :)
Vem sa du älskar dig sist till? - adam
Vem tror du älskar dig mest på din kontakt lista? - Hihi, vet inte
Vem sa hora till dig sist? - vene , och isåfall va de inte seriöst :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0