kött o match

Skulle gått upp kl 7 men orkade inte eftersom jag hade snackat med adam till kl halv 1 så somnade väll runt 1 ??
Men pallrade mig upp 20 min senare alltså 20 över 7 eller aa 17 över om jag ska va exakt haha jaja dushade o fixade mig och kl 9.23 tog jag en buss till slussen och sedan tunnelbanan till mariatorget, och det var ovanligt lite folk vid tunnelbanan assa :), kom hem till adam mös lite med honom sen drog vi till en match i stan (kommer ej ihåg riktigt vart i stan) satt o käkade lite glass, haha, men men dem vann med 4 - 0 wiho ! sedan drog vi hem till adam och han hoppade in i dushen eftersom han luktade såå gott ;) eller ? haha sen busade adam o ja lite jag satt typ o lekte me hans mun o hår xd , sen käkade vi kycklig och spagetti och sedan bar det av till ingarö och de va 50 min tills matchen börja men adam hade samling 4 och matchen börja 5. vi käkade lite glass igen pernilla jag och linda och sen började matchen. var dock tvungen att gå lite tidigare typ 15 min eftersom mina bussar inte går så ofta. när jag gick stod de 3 - 2 till de andra laget :( men men vet ej hur de slutade, adam har typ glömt tellen hemma tror jag , jaja. juste i första machen gjorde han 1 mål och en ass snygg sak och typ hoppa över bollen satt målisen "följde med adam" , han liksom lurade målisen så en annan kille kunde göra mål ! ass snyggt !
Adam är sååååå duktig , är så himla stolt över honom älskar, älskar, älskar älskar dig adam ! <3 <3 <3 <3


juste igårkväll såg jag det regnar köttbullar med famlijen fats alla somna utom jag. satt typ och stor garva genom hela slutet av filmen ! och de roligaste va fan när en tjej som är alergisk är helt uppsvullen och en kille ba hon stack sej på en jordnöt eller nått HAHAHAHA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0