MÅNDAG HOHO :)

Idag vakna jag typ 9 och hoppade in i dushen sen lockade jag mitt hår fast de har typ gått ut nu så kom mormor o morfar o hämtade upp mig.. skulle köpa födelsedagspresent till älskling som fyller 17 de 26 juni men han är i algeriet då så jag ville ge hans present innan han åker, men jag hittade ingenting men jag tror jag vet vad jag vill ge nu iaf ;) jaja hittade en klänning på zara men är inte helt säker om jag gillar den. men det är ju bytesrätt, så ? aa. efter de vid kl 3 så åkte jag till linneas dagis där hon hade avslutning och fikade o snackade lite, trevligt trevligt. är helt slut nu. men ska kolla in en film nu som heter "Vägen" som mamma sa va jätte bra och jätta sorlig så vi får väll se vad jag tycker ? jaja imorgon ska jag hem till älskling tror jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0