Min dag, din drömm

Idag vare skola (såklart, vad annars) vi typ torka ur skåpen,bord o stolar och lämnade in böcker xd
sen va vi nere på planen 8orna o 9an o senså vare lunch och sedan dyviken sen sluta vi. nödvändig dag, eller?
men slutade 1 iaf
sen va jag me min älskling och sen kom linda (adams syster från algeriet vid 3 typ och så tog vi alla 3 samma buss o så gick dem av i gurra för de skulle bada på gurra badet och jag drog in till stan o träffa cissi <33 vi typ leta klänning till mig till skolavslutningen och jag var fett arg för jag inte hitta någon bra. och så käkade vi o tog en fika typ , haha jaja lite bilder kanske? tagna av cissi och snodda från hennes blogg. www.favorittjejerna.blogg.se som hon har ihop med sara :) gå gärna in o kolla !

Cissi och jag i provhytten på gina, och jag som snyter mig HAHA



Jag när vi fikade, hetare får man ju leta efter




Jag i en klänning inne på bikbok som jag nu ångrar (tror jag) att jag inte köpte, eller så såg den bara fin ut på just denna bild??



Kommentarer
Postat av: Gabby

sjukt fin klänning :O<3

2010-06-07 @ 21:02:23
URL: http://gabbyw.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag var nära på att köpa den själv (du borde köpa den) :)

2010-06-10 @ 21:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0