Min fina dag, haha

Tjoho idag började det med att jag skulle gå upp halv 6 eller 6, men jag pallade inte eftersom jag gick o la mig 12 inatt så aa. Men gick upp typ 7 och tvättade håret och fixade mig. Sedan mötte jag upp Veronica i brunn och vi gick ner till 1orna. Eftersom alla är i rörvattnet (8orna) och jag ochg veronica inte följde med så skulle vi gått i 7an men vi hade inget kvar o jobba med eller jo jag ska göra ett matteprov och sjunga för musikläraren för att höja mina betyg men inte direkt något o plugga till, så fick vi hjälpa till hos 1orna det va faktist skit kul. Fick typ hjälpa dem och sen på rasterna spelade vi king. Och så fick vi typ en varsin efterföljare, haha vevve hade en tjej som heter Olivia (olli) och jag en som heter isabell, hihi assssss söta! ska fan bli kul, asså längtar tills imorgon ;P (typ barnkär?)
Efter jag slutat vid kvart över 2 så tog jag en buss till nacka o mötte upp cissi älskling och vi typ käkade och så köpte jag en ass fin klocka och så gick ja typ in i alla affärer jag var i igår för att kolla om jag tappat min påse där, (dendär tröjan jag skre vom att jag inte hittade) men tillslut hittade jag den på zara, där jag råkat glömma den (ass glad) aja sen drog jag till brunn o mötte upp älsklingen adam och så stod ja i mål o han sköt på mig och sedan stod han i mål så sköt jag på honom, och så lärde jag mig att kicka en boll SEX gånger, vet ass lite men för mig va de bra, har inte kunnat de förut..:P Sen låg vi o myste o pussades o lyssna musik o snackade på planen och sedan drog vi upp till statoil och adam köpte en macka o en dricka och sedan drog jag hem med 19.33 bussen eftersom adam skulle till sin träning, så det har vart en jätte trevlig dag. puss


       

HAHAHAHA typ bildmaraton? men men inte lätt o va såhär nsygg ;););););)

(klicka på bilderna om ni vill se dem större)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0