min tisdag, hoho

Idag ska jag hem till älskling. tar en buss som går 11:59 haha konstig tid men men är i bussen 12:55 :) sen är det bara o ta t-banan till mariatorget o gå dendär långa biten slå in kåden öppna dörren g upp 2 trappor och vips så är jag framme :) vet att ni ville veta allt dedär. har ingentligen inget att skriva em  jag kände att jag måste uppdatera eftersom jag blivit så duktig på det nu. juste skulle sätt på det regnar köttbullar igår men filmen cepa, blev så sur :( jaja nu pratar jag massa skit. puss

 gammal bild :) sen i vintras typ ?

ska träna lite nu sen dusha sen fixa mig. och det är rätt fint väder, woho !! så ska jag in till stan när det är fint väder, haha jag är rolig jag.. haha.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0