Saker ni kanske inte visste om mig

Saker ni kanske inte visste om mig

* Jag är ass rädd för sniglar, har råkat trampa på nån någon gång, får typ svårt o andas och hyperventulerar och typ allmänt dör. och ibland tycker folk de är kul att jaga mig med dem och jag då springer jag för mig LIV

* Jag har typ dåligt imunförsvar eller nånting och blir förkyld jätte lätt :/

* När jag säger att jag älskar någon så gör jag det

* Jag är typ vatten rädd, asså bada på djypt vatten då man inte ser botten, är even rädd att bada om man SER botten, vet inte varför men men haha

* Är rädd för sjögräs om man känner det när man badar xd får typ panik !

* Jag skulle igentligen hetat isabella :P

Jag vet, sjukt intressant. Jag hoppas ni antecknar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0