shopping sen adam

Tjo idag hade jag en ledig dag med mamma. Först åkte linne mamma och jag till vårdcentralen för linna skulle på 5 års kontroll och tog en spruta och så, tyckte skit synd om henne men hon fick ju såntdärnt bokmärke typ och ett fint plåster och glass efteråt ;) jaja sen lämna vi av henne på dagis o drog oss in till nacka, jag köpte;

* 2 blommiga linnen (ett blått och ett rött) från vero moda 129 kr st

* vit typ blus? me långa ärmar 179 kr

* en grå typ kavaj utan armar zara 279 kr

* rosa nagelack 29 kr tror jag ?

* Bikini överdel cubus 129 kr bikini trosor cubus 99 kr bikini shorts cubus 179 kr

* en vit figursydd längre typ tröja med korta armar 199 från nån konstig affär som jag ej minns namnet på och
kan inte kolla efter den eftersom jag itne hittar tröjan just nu xd

* ett par kallingar till adam lite random som det stod lucky in love eller något sånt på från h&m

Efter de drog ja till brunn till planen och mötte adam där. sköt lite "mål" på honom och så sen låg vi typ bara o snacka o lyssna på musik. Och sen ville jag bara skriva att jag älskar honom så himla mycket och jag önskar att jag kunde vara med honom mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0