tidsfördrift :)

Skriv fem saker på dig som du gillar bäst:
1. mina händer (dom är typ små å smala inte fina men men:P..)
2. mina fötter (eftersom de e varken stora eller små)
3. mina läppar
4. mitt hår för att det har växt, de är inte snyggt men det har växt
5. Mina armar inte så feta




Skriv tre saker du inte gillar på dig:
1. mitt hår (ganska slitet efter alla 511 färgningar:/)
2. mina naglar (eftersom de aldrig vill växa)
3. min mage (vill bli SMALARE!)



Skriv dina 5 favorit klädesplagg:
1. min rosa burka
2. Mina lila och gul randiga jeans :) med små hoppande elefanter på
3. min orange färgade keps me gröna små prickar
4. min sparkdräckt
5. mina blåa strumpor med rosa sträck och sniglar och små vita springmaskar på



Skriv 5 saker du gillar bäst att göra:
1. gå till kyrkan
2. söndagarna då jag är jägare och skjuter älgar i skogen :) (älgjakt)
3. klostret på fredagar (fredagsmys)
4. snigelplockning
5. äta sårskorpor :)


ja, som sagt fult seriös på allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0