Till Adam

Grattis till älskling som fyller 17 idag ! Kan ju dock inte fira han eftersom han är typ på andra sidan jordklotet, men jag firade honom ju dagen innan han åkte med present och så bjöd jag har på bio:P men men




Det vackraste som finns,

är att se dig när du sover.

När mörkret sakta flyr, och jag ser hur dagen åter gryr

Du ligger här bredvid, och jag känner hur du andas.

Att älskas utav dig är det vackraste för mig.

Så sagolikt det är, att se morgondimman lätta.

När mörkret sakta flyr, och att se hur dagen åter gryr,

en kylig morgon bris, sakta sveper genom rummet.

Jag kryper tätt intill, lycklig för att du finns till.

Stunder av stillhet, ett ögonblick av ro ibland

Stunder av lycka, att bara ha varann

Det är e rikedom att få älska, och att älskas

Vår kärleks varsamhet är det vackraste jag vet.



Jag älskar dig'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0