tralalalalalalalalalalalalalala

Idag började dagen med att jag mötte upp veronica i brunn och så gick vi till 1orna där vi hjälpte dem att sätta in pappren i porfolion typ och nån mer mapp och att fylla vi ett papper med "vad dem kunde" om olika saker.
Efter det var det lunch och sen så sjöng jag My favorite things" för min musiklärare så nu har man vg i musik:D, sen köpte veronica och jag en varsin glass och käkade på och sedan gick jag o hade matteprov och veronica spanskaprov. och sedan gick vi tillbaka till 1orna där jag fick roppa upp vilka som var där och leda dem till matsalen för mellis. sedan slutade vi kl ca lvar över 2 då jag mötte upp min älskade adam bebis och så köpte vi jorgubbar o dricka och drog ner till planen och låg o myste och solade o lyssna musik o busa lite :D sen hällde jag vatten på adam (med min vattenflaska) och då tog han den o jaga mig över hela planen och sen stänkte han ner mig me vatten, haha vi hade iaf as mysigt och matade varanndra me jordgubbar och sen så kittlade adam mig så jag typ dog av garv xD och så gjorde han ett sugmärke på min kind -.-' tack älskling hmm1. Jaja imorgon slutar jag halv 1 och sedan kl halv 3 ska jag färga i min utväxt i nacka på caritas. och sedan bar de hem och ska fira älskade mormor som fyller 70 och älskade morfar som fyllde för nån vecka sen :DDDD <3


 en liten bild  bara :)


HAHAHA bilden är till gabby som älskar denna miin HAHA som tack för headern ;);););) <3


puss,


Kommentarer
Postat av: Gabby

hahahahahhahahah, taaaaaaaaaackkkkk :D:D:D:D<3

2010-06-03 @ 20:45:45
URL: http://gabbyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0