Underbaraste dagen men älskling !, jag älskar dig !!

Idag var det skolavslutning vi började 8.45 och bara samlades i klassrummer och sedan gick vi ner till skolgården "gradengerna" som de kallas. och där va de folk som spela och dansa och sjöng, gulligt gulligt och sedan va de dags för 9orna (blandannat adam) att tåga ut ur skolan och slippa brunns skola för resten av livet ! *AVIS* och så typ gav 1orna dem tygblommor och så och när en lärare (mats) skulle säga adam cheklal så sa han och vår engen zlatan adam cheklal.. haha tyckte det va lite kul :D adam är GRYM på fotboll, säger inte det för att jag är hans tjej han är sjukt bra. efter de skulle vi upp till klassrummen och på vägen upp kände man en varm omfamning och fick en liten kyss utav världens finaste kille. sedan bar de upp till klassrummet och jag fick mina betyg inte jätte bra alla G förutom 3 VG i musik,bild och biologi :PpPpPp jaja de va G iaf :)
Sedan drog maria,becka jag och veronica hem till becka och käkade lite macka o snacka lite och sedan mötte jag upp adam efter han slutat (han slutade senare eftersom dem hade avslutningslunch och så)
Vi låg o mös o sola nere på fotbollsplanen en stund sedan gick vi upp och adam tänkte ta en buss hem men sedan blev de inte så och så gick vi o köpte kakor och dricka och gick o fikade o adam va en riktig pajjas !! o´ch juste innan de (dehär låter ass töntigt) men jag upplevde "the one special kiss" jag tror inte alla får uppleva den och dehär va första gången i mitt liv jag upplevde den. de va liksom inte som en vanlig kyss, haha jaja jätte intressant jag vet:p jaja adam va skit knasig o så jaga vi varndra och sedan skämta jag o ba kl'ttra upp i dedär träder så gjorde han det, som en liten apa HAHA, ass söt !! Efter ett tag tog vi en buss från brunn till gurra och bytte där till en buss till stan och sen när vi skulle ta t banan till mariatorget så stängdes dörrarna precis framför mig och adam hade hunnit gå på å de gick inte o öppna dem igen så vi typ ass garva och så tog ja nästa :P Sen gick vi hem till adam där han plocka ihop lite fotbolls tränings kläder o så efter de tog vi bussen tillbaka eftersom han skulle ha träning och jag skulle käka pizza (vet fett tjockt) men becka, veronica o maria, hihi jätte skojs :) jaja sen åkte jag hem med mamma och nu sitter jag här o skriver, de trodde ni itne va? va ? va ? va ? jaja ska sluta, här kommer lite bilder
 adam äter kaka, seriöst han är ju för söt den pojken !!


 adam, inte de fingret -.-' han gjorde så typ på varje bild, verkar va farsinerad (stavning) av dedär fingret och kakan :P

 en bild på mig som adam tog, ass ful men jag bjuder på den, och ja man ser typ hela... men asså alla linnea sitter sådär på mig.. hatar det.. har typ komplex över de... jag behöver 34/36 på storlek för kroppen men jag behöver större för att inte tuttarna ska ramla ut.. mår faktist seriöst dåligt över det.. de är så fult. vill ha mindre bröst :)..

 HAHA adam i trädet, den lilla apan HAHA


 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA världens roligaste bild, jag typ dog av garv låg på marken HAHA så jävla söt, han ser ut som en sengångare HAHAHA

 adam ochh jag typ tror vi kan ta pussbilder xd

puss puss jag älskar adam super super ulltra mycket !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0